2 Kasım 2013 Cumartesi

Sürekli Yazamama Sebeplerim

Seozone etkinliğine gittiğimde konuşmacılardan biri Türkiye'de yazılar ne çok Merhaba ile başlanıyor dendiğinde gülmüştük baya bi. O zamandan beri her blog yazısına başladığım zaman aklıma o geliyor. :))

Bu yazıda neden blog'u aktif bir şekilde kullanamadığımdan bahsetmek istiyorum. 

- Blog'a yazacak çalışmalar yapmıyorum

Genel olarak bu blogu bir şeyler yaptığımda analiz, seo çalışması yapmadığım için yani yeni bilgiler sunamayacağım için yazmak istemiyorum. Yeni ve faydalı bir bilgi olmayacaksa(inceleme,araştırma) blog yazısı olarak yazmak istemiyorum.(Analiz, Seo veya Sosyal Medya ile ilgili fayda sağlayacak yeni şeyler)

- Sosyal Medya haberlerini paylaştığımız bir site var.

Genelde benim blogumu neden kullandığımı yukarıda anlamış olmanız gerek. Sosyal medya alanında yenilikleri Sosyal Medya Kulübü sitesinden zaten paylaşıyoruz. Twitter'dan beni takip ederseniz oradan'da s.m.k yazılarını paylaştığımı göreceksiniz. 

- Okumaya daha hevesliyim

Gireceğim bir sınav'a çalışıyordum her ne kadar bitmiş olsa da açık öğretim sınavlarına çalışmaya başlayacağım. Okuma listemde yer alan Kaldıraç Etkisi kitabını bitirdim yarından itibaren Aykut Aslantaş'ın yazmış olduğu "İnternette Görünür Olmanın Yolları SEO&SEM" kitabına başlayacağım. Yeni okumaya başladığım kitapları  "#yenikitap" hashtag'i ile Twitter üzerinden paylaşıyorum. Kitapların yanında rss kayıtlarını okuyorum. Yani açıkcası bloglar, kitaplar ve okul kitapları arasında gidip geliyorum.

- İş temposu yoruluyorum 

Açıkcası anlamadığım bir şekilde yoruluyorum. Belki bünye olarak değil ama beyin olarak yoruluyorum. İş gereği normal olsa bile yazmama nedenlerimin arasına giriyor.

- Üşeniyorum

Çok olmasa bile bazen üşeniyorum. 

Sonuç Olarak ; 

Yazmamın en önemli sebebi yukarıda belirttiğim gibi" çalışma yapmıyor olmam" en büyük etken. Yani şuradan, buradan duyduğum şeyleri paylaşmak yerine kendim yaptığım çalışmalarım sonuçlarını burada paylaşmak daha faydalı olduğu düşündüğüm için yazmıyorum. 

Yeni çalışmalar yapmayacak mıyım peki?

Düşündüğüm bir kaç çalışma var. Hatta bunun üzerine yazı yazmayı çok düşündüm ama örnek teşkil edici bir site yaptıktan ve önemini kendim daha net gördükten sonra yazmaya karar verdim. 

Dipnot olarak söylemek istediğim bir şey daha var ki oda, Kaldıraç Etkisini okumadıysanız okuyun. Faydalı bilgilerin yanında girişimcileri cesaretlendirecek içerik bulacaksınız. 

Belki en yakın zamanda, belki bir kaç zaman daha uzakta görüşmek üzere.

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder