15 Mart 2014 Cumartesi

Yeni Blog Adresim

Merhabalar,


Kimi zaman burada başka yerde yazmadığım konular yazdım kimi zamansa başka sitelerde yazdığım yazıları bu blog içinde paylaştım.

Başka yerde yazdığım yazıları yine burada paylaşabilirim bu konuda emin değilim fakat başka yerde yazmadığım yazıları yazacağım yeni ücretli bir blogum var.

2014 hedeflerimin içindeydi bu blog aslında. Belki çok önemsiz gibi görünebilir fakat 2014 hedeflerinde bulunan maddeye bir çizik atmak o kadar önemli bir şey anlayamazsınız.(Yapmıcaktım bunu! :) )

Yeni blog adresim : http://eyupceviz.com/

Haftalık bir yazı şeklinde düşünüyordum fakat iş yoğunluğu, üniversite derslerine çalışmalarım derken  bazen 2 haftayı bulabiliyor.

Neyse Takipte kalın derim.

Bu arada bana Twitter ve LinkedIn adreslerimden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder