30 Ocak 2014 Perşembe

Sosyal Medya Eğitimi

Bu yazımızda, sosyal medya eğitimi neden alınmalıdır, sosyal medya eğitiminde nelere dikkat edilmeli, sosyal medya eğitimi verenlere nasıl ulaşabiliriz sorulara cevap verilmiştir.
İnsanların sosyal medya da olması ve markaların sosyal medyaya verdiği önem artmasıyla birlikte ilk zamanlarda sosyal ağlarda çok takipçisi olan vb gibi bir çok özelliği olan insanlar sosyal medya danışmanı olarak markalara hizmet veriyordu.
Zaman ilerledikçe ve sosyal medyayı kaliteli markalar, ajanslar kullanmaya başlayınca ortaya bir sorun çıkmaya başladı. Bu soru sosyal medya eğitimin var mı oldu?
Bir çok markanın bünyesine katmak istediği sosyal medya danışmanı/uzmanı genelde sosyal medya uzmanlığı eğitimi almış kişiler olduğu zaman daha farklı olduğunu biliyorum.  Kendini çabasıyla bu alanda var olan kişiyle eğitim almış kişinin arasında mutlaka fark olacaktır elbette. İlk olarak elde edeceği kâr CV’sine etki etki edecek ve daha az zamanla kendi çabasıyla uğraşan kişilerin konumuna gelebilecektir. İş başvurularında, sosyal medya eğitimi aldım demek size büyük katkısı olacağını tekrar belirtelim.

Sosyal Medya Eğitimi Alırken Nelere Dikkat Edilmeli?
-  İlk olarak sosyal medya eğitimi veren firmanın/şirketin/haberin sosyal medyada varlığını araştırmalısınız.
-  Sosyal Medya Eğitimi verecek olan kişilerin eğitmen kadrosunda bulunan kişilerin sosyal medyada yetkinlikeri nelerdir.
- Sosyal Medya Eğitimi daha önce eğitimi verdiler mi?
- Sosyal Medya Eğitimi alan kişilerin eğitimler hakkında söyledikleri neler?
- Sosyal Medya Eğitimini aldıktan sonra sosyal medya uzmanlığı sertifika programına katıldığına dair sertifika verilecek mi?
sorularını sormanız size büyük yarar sağlayacaktır. Bu maddelerin devamını getireceğim.
Sosyal Medya Eğitimi

SosyalMedyaEğitimiVerenlereNasılUlaşabilirim?

Medya Eğitimi Verenlere Nasıl Ulaşabilirim?

Sosyal Medya Eğitimi almak isteyenler ve bu sertifikalı eğitimleri verenlere nasıl ulaşabilirim sorusunu soranlar için biz aşağıda  sosyal medya uzmanlığı sertifika programı verenleri listeledik.
- Business Management Institute ve Marmara Üniversitesi işbirliği ile düzenlenen sosyal medya eğitimi sertifika programı.Eğitim hakkında daha fazla bilgi almak için : http://www.bm-institute.com/sosyal-medya-uzmanligi.htm
- Kadir Has Üniversitesinin verdiği sosyal medya danışmanlığı sertifika programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için: http://www.khas.edu.tr/egitim/yasam-boyu-egitim-merkezi/sosyal-medya-uzmanligi/sosyal-medya-uzmanligi-sertifika-programi.html
 - İstanbul Business School tarafından Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Pazarlama mikro MBA eğitimi bulunuyor.Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için: http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/dijital-sosyal-medya-pazarlama-egitimi
- Sosyal medya haber sitesi tarafından verilen sosyal medya uzmanlığı sertifika programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için : http://sosyalmedya.co/akademi/
- Uluslararası sosyal medya derneği tarafından verilen sosyal medya danışmanlığı sertifika programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için: http://usmed.org.tr/sertifikali-sosyal-medya-egitimi/
- Evenmag tarafından verilen dijital ve sosyal medya sertifika programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için :  http://www.evenmag.com/reklam/dijital-ve-sosyal-medya-pazarlama-sertifika-programi-6.html
- İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi ve İşkur’un ortaklaşa düzenlediği sosyal medya eğitimi programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için : ilgili sayfa
- Bahçeşehir Üniversitesi tarafından Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı bulunuyor. Eğitim hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için : http://www.istanbulinstitute.com/egitim/dijital-ve-sosyal-medya-pazarlama-yonetimi.html
Bu yazımızda sosyal medya eğitimi almak isteyenlere yardımcı olmaya çalıştık. Eğitimler oldukça burada bulabileceksiniz.

Bu yazı Sosyal Medya Danışmanı için yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder