5 Şubat 2014 Çarşamba

Sosyal Medya Reklamları

Sosyal  medya eğitimi, sosyal medya  ve pazarlama, sosyal medya kampanyaları yazı serilerimizin devamı niteliğinde olan sosyal medya reklamları bugünkü konumuz olacak.  Sosyal medya reklamları nedir, sosyal medya reklamları neden vermeliyiz yazımız bu konulardan bahsedeceğiz.
Sosyal Medya Danışmanlığı hizmeti alacağınız zaman hep söylediğimiz gibi sosyal medya hizmetleri alacağınız kişiyle veya kurumla ne konuda anlaştığınızı net bir şekilde belirtmelisiniz.
Sosyal Medya Reklam

Sosyal Medya Danışmanlığını yapan kişilerin markalarn sosyal ağ stratejisini hazırlarken sosyal meda reklamlarını unutmamaları ve hangisinde daha aktif bir şekilde reklam verilmeli bunları net bir şekilde belirlemeli.
Sosyal Medya Reklamları Nedir? 
Sizin belirlediğini bütçelerle,  şeffaf dönüşüm oranları ve etkili sonuçları ile markanızın pazarlama ihtiyaçlarına farklı çözümler sunmasına diyebiliriz.
Sosyal Medya Reklamları Neden Vermeliyiz?
Sosyal medya reklamları vererek;
- Hedef kitlenize direk ulaşma imkanı bulabilirsiniz.
- Ürünlerini veya promosyonlarınızı sosyal medya reklamları ile insanlara tanıtabilirsiniz.
- Daha fazla tanınır olursunuz.
 Sosyal Medya Reklamını Vereceğiniz Mecralar?
Facebook reklamları:
Ajansların hala daha çok reklam alanında hedefledikleri ağlardan bir tanesi. Hala dememin sebebi ise facebook hakkında 2013 yılında gençlerin facebook’u terk ettiği yönündeki haberleri. Konuyu çok açmadan devam edeyim. Facebook reklamlarında reklamverenlerin yaş, cinsiyet,ilgi  alanı, ilişki durumu gibi bir çok ölçümleme yapma imkanı buluyor.  Sosyal Medya Danışmanı ile çalışıyorsanınız markanız hakkında onlara herşeyin en ayrıntısına kadar belirtirseniz oluşturacağı strateji daha sağlıklı olacaktır.
LinkedIn Reklamları:
Reklamlarınızı beyaz yakalılar diye adlandırılan iş dünyasına yönelik bir reklam ise LinkedIn reklamları sizin için çok yararlık olacaktır. Linkedin sayesinde, demografik ve sektörel hedeflemelerle reklam kampanyaları kurgulayıp yönetebilirsiniz. LinkedIn reklamları hakkında daha fazla bilgi almak için buraya tıklamanız yeterli olacaktır.
Twitter Reklamları
Sosyal ağlarların içinde en hızlı büyüyen Twitter, reklamlar konusunda da aktif olarak kullanılıyor. Twitter üzerinden verdiğiniz reklamlar ile bir çok insanın reklamınız hakkında bilgi paylaşımında bulunabiliyorlar.  Twitter kampanyalarını kurgularken dikkat etmeniz gereken nokta ise reklamlarınızla ilgili çok alakasız konuşmalar olacaktır. Özellikle yanlış bir reklam kampanya kurgusu twitter üzerinden büyük marka zedelenmesine sebep olabilir.
Aktif olarak kullanılan 3 sosyal ağ reklam kampanyaları hakkında bilgi verdim. 2013 yılında giren Instagram reklamları veya tumblr reklamlarınızı markanıza göre verebilirsiniz.
Sosyal medya reklamları ile aklınıza takılan olursa yorum yazarak iletişime geçebilirisiniz. 

Bu yazı Sosyal Medya Kulübü için yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder